Jumaat, 9 Oktober 2009

Merinduimu...Pecinta Ilahi...

http://www.youtube.com/watch?v=RJoy6io06Hk

Ya Allah..Jika aku jatuh cinta Ya Allah
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada-Mu
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintai-Mu
Ya Muhaimin... jika aku jatuh hati..
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut pada-Mu
Agar aku tidak terjatuh dalam jurang nafsu
Ya Rabbana... jika aku jatuh hati, jagalah HATIKU padanya
agar tidak berpaling daripada hati-Mu
Ya Rabbul Izzati...jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalan-Mu
Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasih-Mu, 
janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya
bermunajat di persetiga malam terakhir-Mu
Ya ALlah..jika kau halalkan aku merindui kekasih-Mu, jangan biarkkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepada-Mu...AMIN...
Doaku..moga kita sama-sama berjaya di dunia dan di akhirat..
berjaya dalam mengharungi segala dugaan dan cabaran yang sememangnya menguji kekuatah iman.. 

Terima kasih atas segalanya wahai Pencinta Ilahi...

Tiada ulasan: